Ytterdörrar... skitspännande! ;-)

Javisst, idag har jag, Téa och svägerskan varit iväg och tittat på ytterdörrar. Skitspännande - eller hur? *host host* Det blir en väldigt vanlig variant, vit med sex små fönster. Då kommer det in en del ljus plus att den var stilren och snygg också. Det blir nog bra!

Igårkväll var jag på mammaträff med föräldragruppsmammorna från mvc. Det är så roligt att ha följts åt ända sedan barnen föddes och nu är alla barnen stora och leker jättebra. Jag förtog mig dock lite av att promenera till och från, tror det blev ca 3 km, har jätteont i rygg, mage och ben idag.. Jag vill ju inte att kotten ska komma för tidigt så jag får försöka ta det lugnare hädanefter.

I eftermiddag kommer två av Téas kusiner hit och det ska bli jättemysigt. Téa älskar när de leker med henne och hon tar efter jättemycket de lär henne så man märker verkligen att hon är förtjust i deras uppmärksamhet och aktiviteter.

Soffan - Here I come!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååååå va mysigt det låter med så mycket lek för Téa! :-) Men snälla Annavännen, var rädd om dig!! Ta det lugnt nu ett tag. Tänker på dig och hoppas vi ses snart igen för fika och tjatter! Kram!

2005-12-01 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback