Antagen utmaning!

Jag har antagit en utmaning från Anna Gs blogg. Den går ut på att titta bland sina gamla LOs och ta fram en favorit som är lite annorlunda. Detta är min:

utmaning

Den är från mitt allra tidigaste scrappande och för andra är den inte särskilt annorlunda, men för mig betyder den en hel del. Den gjordes i "tidernas begynnelse" och med inspiration från en skissutmaning på yahoolistan  Love_2_Scrapbook. Den är inte så avancerad, broderad sicksack innan det var särskilt inne att sy på sina LOs kanske..., men känslan i fotot får mig fortfarande att bli tårögd av lycka - jag var rädd att jag skulle glömma den känslan - hur det var när Téa lades på mitt bröst, men jag kommer ihåg varje sekund, doften och värmen. Ni som besökt min blogg regelbundet sedan -05, känner nog igen bilden, det var min peppningsbild när jag väntade Gabriel, när rädslan för att föda igen tog överhanden.

Jag hoppas att det är fler som vill anta utmaningen, det är så lätt att gamla favoriter bara ligger och dammar. ;-)





Kommentarer
Postat av: Anna G

Underbart foto tänkt vilket minne. Om man kunde ha sparat den doften på burk det hade varit något...
Kul att du ville vara med på min utmaning =)
kram

Postat av: ÅsaF

Det här är verkligen en av de layouter jag förknippar med dig vännen! Den är så stark och fin, förstår att du gillar den fortfarande. :-) Får nog också klura på det här... KRAM!

2006-08-21 @ 21:56:26
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: madde

underbar layout, och en bild full av minnen kan man tro. sitter själv och har luktminnen nu. känslor, känslor... kram!

2006-08-22 @ 11:11:04
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Malin

underbar layout - den är verkligen ren och snygg och mycket känslofylld! fotot gillar jag jättemycket!*kram*

2006-08-22 @ 19:54:57
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Lukasalvilde

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 13:22:11
URL: http://lukasalvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback