... Å fortsätter vänta...

Ja, det är ju inte så mycket att göra nu annat än äta, vila, sova och vänta på att bebisen ska komma.
Nu är Nicko hemma från jobbet och jag kan verkligen få lov att ta det lugnt.

Jag vågar knappt ringa eller sms:a någon nu, alla blir nervösa när de ser mitt nummer och tror att ngt är på g. Inte meningen att sätta folks känslor i gungning men det är roligt att höra att ni är engagerade, nyfikna och spända av förväntan. Det kanske är en lat liten rackare i min mage som inte vill stressa ut utan tar god tid på sig?

Vackert med snön förresten! Fast så länge man slipper skotta, skrapa bilen eller pulsa sig igenom den. :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Halloj, surfade runt lite och hittade dig. va kul
har faktiskt börjat blogga tro det eller ej. Men vissa trender måste man ju bara haka på tydligen.
Det ska bli jättekul att komma och häls på er i februari. Träffa Thea och se den lilla. Hoppas allt går bra med förlossningen.
skickar en kram till er alla

Postat av: Helen

hej!!
surfade runt lite och hittade dig!
Jag har faktiskt också börhat blogga tro det eller ej. Men det är väll så att en del trender måste man haka på. Både jag och jonas ser framm imot att komma och hälsa på er alla i februari. Träffa Thea och den lilla. Håller tummarna för att förlossningen ska gå bra!
kramar till er alla från ett soligt Karlstad

2006-01-25 @ 11:53:49
URL: http://www.svartochvit.blogg.se
Postat av: Helen

hmm datorn hakade upp sig så de blev två meddelande

2006-01-25 @ 11:54:32
Postat av: Lindzi

Hej! Tack för dina gulliga ord i min GB. Hoppas bebisen kommer snart så du slipper en seeeg väntan!

2006-01-25 @ 12:21:34
Postat av: Ingela (FF)

Heh... om jag blir smånervös när ditt nummer dyker upp i displayen så kan jag ju säga att jag hoppade högt när jag kom in här igår och det första jag såg var en nykläckt bebis!! Efter en sekund såg jag ju att det var förra underverket, men det var en lång sekund! ;-) Så om du är rädd om folks nerver ska du inte lägga in såna bilder! ;O)

2006-01-25 @ 23:54:20
URL: http://frids.net
Postat av: Helen

Hej!
jo det kanske blir tråkigare att studera på distans, men det här känns som någon form av slöseri med tid. Jag kan förstå att de som ska bli t.ex frskolelärare behver dessa ämnen, men jag tänker inte ställa mig upp och sjunga för mina gymnasie elever =)
Vi får se hur det blir.
Du har en väldigt söt lillebror som total överraskade mig med en stor blommbukett igår. Han sa att en av hans gammla polare skulle komma och lämna några data grejer, men istället kom ett blombud. Så glad jag blev!

ja det här blev också lite av en roman =)
ta hand om er o massa kramar

2006-01-26 @ 21:39:51
URL: http://www.svartochvit.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja blev alldeles varm i hela kroppen.
Ska bli kul att träffa Simon ikväll, vi ska ju på middag hos Karin och Jan
Ni får ha en jätte mysig helg. Kramar till er alla

2006-01-27 @ 17:19:47
URL: http://www.svartochvit.blogg.se
Postat av: Helen

Det var verkligen jättetrevligt!!! Men vem vet nästa gång är ni då alla fyra med också. Det var så mysigt att träffa simon igen. Var ju ett tag sedan det med.
Kan tänka mig att väntan är värst med att vara gravid men bebisen kommer ju snart så efterlängtat som hon eller han är av alla.
kram!

2006-01-28 @ 18:27:16
URL: http://www.svartochvit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback