Här snickras och dundras..

.. för nu byter snickaren ytterdörren. Är det inte typiskt så säg, men dörren var alldeles skev och karmen för kort på ena sidan och för lång på den andra så vi måste åka och byta dörren KRÅNGEL!!  Som tur är hade vi en dörr till som ska sättas in på andra våningen och den var helt ok så vi blir inte utan dörr nu iaf, men det hade ju varit härligt att få båda dörrarna installerade och klara idag. Men men..

Det ser så roligt ut än så länge, för det går en yttertrappa upp till andra våningen men där dörren ska vara är ännu bara ett långsmalt fönster. Kan möjligen användas som serveringslucka av pizzabudet, inte illa det iofs. :-)

Lite scrappat har det blivit idag, fastän jag borde ägna mig åt att plocka, sortera, städa, fila fötterna och färga ögonbryn och fransar så att allt är klart innan kotten kommer. Inte så lätt bara eftersom jag rör mig som en stelopererad elefant pga alla sammandragningar och förvärkar.

Dagens scrapalster med brunt (mkt ovanligt att jag scrappar i brunt, så det var skoj att vidga sina färgvyer):
 

Pulkabus

Kommentarer
Postat av: Ingela (FF)

Bra att Téa och Fridolf äter snö och kämpar för våren. Om de äter från varsitt håll kanske de möts halvvägs, typ Halmstad? :D

Postat av: Ingela (FF)

Jaa... det stämmer verkligen som man säger, att det är helande att hålla på med växter och att de gör hemmet mer levande och tillför bra energi. Tala om god feng shui ;)

2006-01-15 @ 23:28:20
URL: http://frids.net
Postat av: Mikaela

Den layouten var ju supersnygg!

2006-01-17 @ 20:12:25
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback