Jag har blivit utmanad!

Japp, så är det.
Jag har blivit utmanad av ÅsaF och den här uppgiften är inte enkel när man inte är neurotisk och helt enkelt perfekt.


Du skall göra upp en lista på fem konstiga vanor/ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka JAG utmanar.

1. Jag bygger högar. Bygger högar av kläder, papper, böcker, grejer.. Högar som ska sorteras så småningom, högar som jag då och då tar itu med så att det ibland är hög-fritt härhemma så att jag kan bygga nya högar.

2. Går ingenstans nästan utan att ha med mig huvudvärkstabletter.
 
3. Tycker inte om när man på restaurang får sin tallrik med mat och de täckt sås över all mat, särskilt inte över potatisen och grönsakerna. Var sak ska ligga för sig så man ser vad det är för ngt man äter och känner smaken av var sak för sig.
 
4. Tillåter inte Nicolas att sortera mina CD-skivor i bokstavsordning (mest kanske för att retas lite med honom)  för att om man bläddrar bland dem för att hitta ngt specifikt så kan man komma på ngt annat man också vill lyssna på.
 
5. Använder månadslinser avsevärt längre än avsett.


Jag utmanar: Helen(svartochvit), Catez, Skrattmås och Tjenixen... någon mer som känner sig manad?






Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Hihi... tycker du gjorde det här bra ändå! ;-)
Bra att veta att du alltid har med huvudvärkstabeletter, får jag lägga på minnet! :-)
Kramkramkram

2006-01-30 @ 14:45:56
Postat av: Mama

Nu finns den i min blogg

2006-01-30 @ 20:05:56
Postat av: MarieK

Kul att läsa att du lyckades få ihop några ovanor igår, du funderade ju länge och väl igår....

Hur går det för dig då, några känningar än?

2006-01-30 @ 22:01:00
Postat av: Helen

Nu har jag lyckats få klart utmaningen. Var ju inte riktigt så lätt som man trodde från början. Hur går det med dig då? blir det en pytteliten snart?

kram!!!

2006-01-31 @ 10:39:53
Postat av: Mama

KOM UT BEBIS!! Kanske du ligger och pressar nu? Håller tummar och tår och är superavis på att du snart har två.... Kram

2006-02-01 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback