Daddy's shoes och tandsprickning

I lördags upptäckte vi att Gabriel fått sina två första tänder. Vi har anat att de varit på g och det är skönt när de äntligen kommit till ytan och man får bekräftelse på det man misstänkt och förklaring på varför han varit gnällig och missnöjd. Nu är han sitt gamla jag igen och två tänder vassare.... AJ!

I denna hiskeliga värmenböljan (skönt med värme, men jag vänjer mig aldrig förrän framåt augusti) så blir barnen väldigt trötta och idag lyckades de somna samtidigt och jag fick göra klart en LO.
Det var första gången i mitt liv som jag testade foam stamps och det var inte helt enkelt och jag vågade inte trycka till i början så det får väl se lite sådär slitet ut än att jag ska kladda på en massa färg.


Shoes



Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Cooooool!!! Snygg pappers- och färgkombination! Gillar det stämplade! Det ÄR svårt i början...det glider rätt lätt. Jag har en tunn pensel som jag brukar dutta i med om det blir föööör svagt. Men det där tycker jag bara blev snyggt!!
Kramisar!

Postat av: Smulan

Tyckte att det blev snyggt med den lite slitna looken, du får snart in foamistekniken och sen vill du aldrig sluta! :) Härligt för er med en liten risgrynsleende buse hemma.

2006-06-12 @ 22:36:58
URL: http://smulansscrap.blogg.se
Postat av: madde

Ursnyggt! Och underbara foton... Vill du ha lite handgjort papper, kanske? Och tänder - tiden går alldeles för fort! Kram i värmen.

2006-06-12 @ 23:26:13
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Lindzi

Jättesött! Pilen var ju så cool.

2006-06-14 @ 21:42:57
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback