Å så har det gått en helg igen...

.. har iofs fått mycket gjort känns det som, både nyttigt och trevligt.
Igår hade jag ett par timmar alldeles för mig själv på stan och det var underbart att komma ifrån allting en stund, shoppa och uppdatera sig lite om vad som händer på stan. På kvällen var vi hos goda vänner på middag och busade med varandras barn, avslappnat och härligt.

Idag har det mest varit nödvändiga sysslor, tvätt tvätt och åter tvätt bl.a. Klockan är 23 och maskin och torktumlare går fortfarande men det är dags för sängen nu så jag får ta resterande två maskiner imorgon.

Lite scrappat blev det på kvällskvisten. Jag började under veckan, men har inte hunnit göra klart dem förrän i afton och jag presenterar mina alster här för den som är nyfiken.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh vilken superduperfin LO!!! Så härligt med monokromatiskt, måste göra det mer. Kramkram

2006-03-13 @ 15:05:05
Postat av: Helen

Jo..jag älskar nästan alla hundar. Men Ebbsen blev överfallen i skogen idag av en stor schäfer...det gick bra! men jag tror ebbas självkänsla blev lite skadad...hon var ju tillräckligt feg innan. Men men...underbara kort på dig och Nicko. Vi längtar efter er också..
Menar du att han LER på koret? har du verkligen kollat ordentligt..hehe
Tycker att ni får komma hit snart så kan Thea och Ebba busa loss!
Massa kramar

2006-03-13 @ 19:10:38
Postat av: Helen

hehe låter bra.Har äntligen kommit över chocken!
Sitter och skriver på min sista Hemtenta...men nu har det gått så långt att till och med dammsugaren och diskberget ser lockande ut.

hur mår alla nere hos er?
Kramar i massor

2006-03-20 @ 14:50:28
Postat av: Haakonfilippa

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Postat av: Haakonfilippa

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-11-19 @ 09:13:58
URL: http://haakonfilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback