Fyllt år och scrappat!

Hurra hurra hurra...

Då har man fyllt 25 för sjunde gången. Känns riktigt bra. Det blev en otroligt trevlig dag med många överraskningar och presenter. Jag hade verkligen inte väntat mig någonting och så blev det festligheter från morgonen till kvällen. Jag fick många fina scrapsaker och fina kort.

Jag hade sagt till alla att Nicolas glömt bort min födelsedag, stackaren, vilket han inte alls hade gjort så hem kom han med största blomman - en hortensiabuske och japansk hämtmat. Jättemysig kväll hade vi med trevligt sällskap.

Tack familj och vänner som gjorde min födelsedag så mysig och fin!

Alla fina scrapbooksaker var tvungen att få bli testade så nu har jag "bullat upp" matbordet med alla grejer så här ska bli pysslat av! Igår blev det ett tävlingsbidrag "Godbitar" till Kickis pyssel och inspiration hämtade jag från en scrapbooktidning (LOn längst ner):

Godbitar

Scrapliftad fr. Scrapbook Magazine


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh vilken snygg LO du gjort!! Kul att du fått lite scrap-tid! :-)
Och extra skoj att Nicko inte hade glömt av din födelsedag!! :-) Kramisar!

Postat av: Sanna - liljan_

GRATTIS i efterskott!!!
Underbara layouter!! Visa meeer!!!

2006-05-26 @ 13:09:22
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lindzi

Jättesnyggt Anna! Grattis på 25-årsdagen! ;-)

2006-05-26 @ 13:43:36
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Helen

GRATTIS I EFTERSKOTT!
Massa kramar till födelsedagsbarnet

2006-05-27 @ 00:13:24
Postat av: madde

Har varit inne och kollat lite då och då - och GRATTIS! Fin layout, tror jag "snor" ideén. Sköt om er. Kram.

2006-05-27 @ 08:32:56
URL: http://maddesigno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback