Mina små skräp och jag

De avlöser varandra här i sjukstugan så nu när Gabriel börjar må bättre så har Téa fått jättehög feber så på hennes tvåårskontroll på bvc idag så somnade hon i mitt knä. Jag trodde bara att hon var trött för hon är en vädermänniska men när vi sedan tog vägen om Konsum och handlade gnällde hon sig igenom hela butiken, vilket inte alls är likt henne. När jag lyfte in henne i bilen så kände jag att hennes ben var knottriga av gåshud så hon frös och febern var på väg upp. Hon sov gott i två timmar sedan och har legat på soffan hela dagen.

Jag som vaknade med migrän kl. 7 imorse (det har blivit värre av hormonbehandlingen för endometriosen) tryckte i mig piller och utkämpade illamående innan vi skulle iväg till bvc, men det gick bra. Har dock varit seg hela dagen och även om Téa legat på soffan så var det ingen lugn och ro med Gabbe. Sånt är livet, jag kunde ligga och titta på dr Phil idag iaf om kontrollerande och elaka svärmödrar. Tuuuur att man inte har såna problem iaf, nä tvärtom, jag har den go'aste som går att få, fast jag kallar henne för svÅrmor, hon har svårt för å ä ö som den nya zeeländaren hon är så hon märker ingen skillnad. ;-)

Det blev lite scrappat igår men jag har inte hunnit scanna, det kommer så småningom.

Kram!

Kommentarer
Postat av: madde

nu avlöser det ena viruset det andra... hoppas ni kryar på er allihop. sköt om dig. kram.

Postat av: emelie

juste kommentar om din svärmor ;-)
krya på er!

2006-10-03 @ 10:23:13
URL: http://emeliesscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback