Lite trött

Jag hänger inte riktigt med online just nu så förlåt go'vänner för att jag är slarvig med att kommentera i era bloggar. Det är ingenting speciellt, bara vardag och fullt ös med barnen. De är nöjda och glada och vi hittar på lite olika saker som lekparker, promenader och öppna förskola... men kanske har det med mörkret som sänker sig allt tidigare att göra för jag skulle kunna somna samtidigt som barnen.

Nu är månadens räkningar gjorda, storhandling gjord, barnen sover och jag har kollat min mail så natti natti för denna dag!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: malin

här är en till som känner sig ständigt trött... jag tror nog det är mörkret! :) intalar mig det i alla fall. du - ang boktips *ler* maila mig, nu är jag på jobbet så hotmailen är väl bäst [email protected] *kramar* ska du till mässan i helgen också? jag ska vara där med maria på collage scrapbooks... lova att du kommer fram och säger HEJ!!

Postat av: Helen

Har inte heller hängt med hos folk alls, har vart utan internet och dator ett tag men nu är jag tillbaka. Underbart söta bilder på barnen, Gabriel är ju inte så liten längre..Hoppas ni får en mysig helg! Massa kramar från ett höstigt karlstad

2006-09-28 @ 07:59:28
Postat av: madde

i vårt hus säger alla samma sak... trötta, ont i huvudet, mörkt... sköt om dig och de dina. kram

2006-09-28 @ 18:44:45
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Oh la la... räkningar ska man ju betala också...kanske kan skicka in lite tenta-anteckningar istället? Hihi... Allt är upp å ner för mig denna veckan, men snart är det helg och jag hoppas vi ses på lördag!! Kraaam!

2006-09-28 @ 19:16:06
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Zara

Ja det är oftast fullt ös att vara hemma med barnen, hoppas du får lite egentid också!
Kram

2006-10-02 @ 10:41:17
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: malin

ville bara säga att det var fantastiskt roligt att träffa dig i lördags... åh så kul! *ler* ja det var bara det jag ville! :) KRAM på dig!

2006-10-02 @ 12:48:28
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback