Gabbes sjuka vecka + två nya layouter.

Att bli sjuk kommer aldrig lägligt men veckan som gått har varit maxad med jobb för både Nicolas och mig så det rörde till det lite att Gabbe blev sjuk men tack vare att vi kunnat dela på dagarna och jobbat lite var samt fått hjälp av andra familjemedlemmar så har det gått så smidigt det bara kan.

Gabbe har haft hög feber hela veckan utan andra förkylningssymptom, men nåt virus kan man ju vara säker på har härjat i hans kropp. Téa har varit så gullig mot honom - som en liten extramamma.

image424

image425

Något lussefirande på dagis blev det således inte för Gabbe men Téa, som valt att vara tomteflicka i år, höll ställningarna för dem båda och sjöng så duktigt och var riktigt mallig över sin dräkt.

image426

image427

image428

Lite scrappat har det blivit också - I'm simply addicted.
image429
Efter en skiss av Hedda_94 på
Svensk Scrapbookings adventskalender.

Lina_K hedrade oss med en dubbelskiss på Scrapinspiration och jag tog den ena sidan och scrappade om en viktig del av mina barndoms somrar - Rågårdsvik
image430
(Det roliga sjöhästpappret finns hos Lektyg & Hantverk!)

Jag var på jobbet och ställde iordning lite inför flytten idag men annars har dagen varit lugn och skön. Jag har kanske fått samma virus som Gabbe för nåt är på g i kroppen och jag sov i ett par timmar på eftermiddagen. Jag hoppas att det försvinner busfort!

Happy tredje advent!
image431

/Anna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Hej vännen.... även vi är sjuka både TG o jag. Usch och fy! Nu vill vi ju vara friska till jul då Sofia äntligen kommer hem....... PÅ fredag. Gissa om jag längtar! Kul att du gillar min adventsljusstake, jag har den tänd varje kväll, så den används mer än de vanliga.....
Vad söt Tomteflicka du har, och vad gulligt hon tar hand om lillebror. Äkta syskonkärlek!
Gillar den med vanilj, så bra upplägg och snyggt med banden. Kram kram Aase

Postat av: ÅsaF

Åhå!! Så ärad jag är att få vara med i bloggen! :-) Vilken mysig fikadejt det var!! Alldeles för få sådana nu vännen...måste vi ändra på! Saknar er massor! Gillar dina layouter skarpt, färgerna är så bra kombinerade jämt. Och så goa barnen är mot varandra...och vilket långt hår Téa har!! Ja men du hör ju - vi måste ses snart helt enkelt!! :-) Krya på dig! Kraaaaam

2007-12-17 @ 19:10:37
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Berith

Tack snälla, snälla du för råden i min blogg. Det tar jag till mig!! Så jättegulligt av dig.
♥Kram♥

2007-12-17 @ 21:09:06
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: madeleine

som vanligt fina layouter, men underbara foton. sicken snutta hon är. lilla nissan! hoppas ni får en underbar jul! kram.

2007-12-18 @ 18:53:51
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: malin

layouterna är urfina och din lilla tomtetjej är ju bara för söt... tur hon inte stoppa ljuset i pappas näsa *skrattar* kram på dig

2007-12-18 @ 20:51:17
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erlandmelissa

Hello! Very interesting and professional site.

2010-05-24 @ 10:14:54
URL: http://erlandmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback