Glöm inte tävlingen hos Lektyg!!

Det är bara några få dagar kvar nu av skissutmaningen hos Lektyg & Hantverk. Missa inte den!!
Den ligger i bloggen:
Lektyg och Hantverks blogg

Passa på att njuta där av de fina julkorten som mina dt-kollegor har gjort också.

Jag sa ju att jag skulle börja med julkorten kring midsommar för att hinna.. Tror ni jag gjorde det? Jag färglade iaf några uppstämplade motiv jag fick av Nina, men längre än så har jag inte kommit. Får väl sätta på julmusiken, värma glöggen och komma igång så smått.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Även om du är en scrappare i storformat behöver man inte göra allt själv *ler*.....
Mina är köpta, från Världsnaturfonden. Helt OK tycker jag. Men glögg och julmusik är toppen mysigt. Klass A..... Kram kram AA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback