Söndagssnack 2, hostiga familjen

Det har varit fullt ös hela veckan och det var förra söndagen jag "snackade" sist.

Må: jobb jobb jobb

Ti: Barnen var lediga från dagis eftersom jag bytt med torsdagen. Vi åkte till Östra och kollade Gabbes blåsljud på hjärtat - som visade sig vara knappt hörbart och därför inget allvarligt (som jag trodde hela tiden, eftersom jag har ett likadant).

Ons: Mamma och pappa kom på eftermiddagen och fick följa med och hämta barnen på dagis - lyckan var total för ungarna.

To: Jag hade kollegor från lite här och var i Sverige för möte på jobbet. Jag ingår numera i en systemägargrupp som ska se till att företaget utnyttjar de program vi har. Mkt intressant.

Fre: Jag däckar på soffan på kvällen med feber och luftrörsinfektion av något slag.

Lö: Vilar hela dagen, Téa mest hela tiden också - hon mådde inte heller bra, höstfest på kvällen hos svärisarna, mina föräldrar åker hem, jag däcker återigen på soffan på kvällen.

Sö: Scrappade en layout som jag ännu inte kan visa. Har sedan mest legat och slumrat på soffan. Får se om jag orkar iväg till jobbet imorgon och om Téa orkar till dagis.

Det var veckan kort och gott! På lördag är det Scrappeningen och efter det hoppas jag ha lite mer scrappat att visa upp. Kramar och ha en bra vecka! /Anna


Kommentarer
Postat av: dilorf

Jag hoppas att Ni piggar på er allihopa.. :)

Postat av: ÅsaF

Huva vilken tuff vecka!! Tur dina föräldrar kom och livade upp tillvaron/avlastade i vardagen! :-) Hoppas ni kan vila & mysa mkt i veckan så ni blir friska.
Längtar såååå tills vi ses på lördag! Kramar Åsa

2007-10-22 @ 08:45:44
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Tanja

Uuujjjj....låter som en besvärlig vecka för er - hoppas verkligen att ni kryar på er!

Visst var din brorsas band med på Tracks i lördags? Låten är så vansinnigt bra!!!!!

Kram tjejen!

2007-10-22 @ 08:50:07
URL: http://www.tanjascardfactory.blogg.se
Postat av: NetteR

Jobbigt med sjukdomar! Hoppas ni är piggare nu.
Vill passa på att berätta att kattsäcken som jag har säljer Henrietta fler av just nu på pyssel.net, del av priset går dessutom till bröstcancerforskningen :) Visst är rexarn myyysiga!

2007-10-22 @ 13:26:50
URL: http://netter.bloggagratis.se/
Postat av: madeleine

jobb hela tiden... suck! hoppas ni mår bättre nu! kram.

2007-10-22 @ 17:02:01
URL: http://maddesigno.blogg.com
Postat av: Aase/ängel60

Vilken vecka med både skoj och jobb! Ja vad ska man ta vägen med alla dessa förkylningar och skit?
Tydligen en jobbig flunsa på G, barnen i skolan har haft det. Jag fasar för att få det.
Vad kul med scrappening det har jag missat totalt, får allt hänga på nästa år. Kram Aase

2007-10-22 @ 19:16:43
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback