Gult!

Jo, jag måste ju variera mig.. Jag är nog ganska feg när det gäller färger, man har ju sina favoriter och känner sig trygg med dem, men nu så - kolla här:
image363

Gult är minsann inte var dag jag använder, men de fina blommorna i Bobbing Along-pappret från SassafrasLass lockade till det.

En till dt-layout som jag inte hunnit visa innan mässan är denna:
image364

BasicGrey - Mellow Savory & Dulcet

Allt material finns hos
Ateljé Lektyg & Hantverk.

Jag var med och jobbade på scrapmässan igår, lördag, vilket var jätteskoj och inspirerande. Det var roligt att träffa så många man känner och långväga gäster från Stockholm till och med!! Imorgon är det måndag och allt återgår till den vanliga vardagen igen. Hoppas alla som besökte mässan fått sitt lystmäte för denna helgen och är laddade för en ny arbetsvecka.

Glöm inte bort tävlingen på Lektyg & Hantverks blogg med deadline 22/9 och boka in CyberCropen på SvenskScrapbooking 6-7 oktober!

Tjofadderittan!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Tanja

Förstår att din helg varit underbar! Härligt att få vara på mässa och som du då får arbeta och inspirera andra!!! Underbara los med söta detaljer!!
Stor kram tjejen och ha de bäst!

Postat av: madeleine

underbara som vanligt... undrar varför man inte använder gult mer och oftare? det är trots allt en fin färg! kram.

2007-09-17 @ 17:21:46
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: KatarinaS

Wow, vad häftig "konserver" är! Så fin gul färg, inte så gräll och hysterisk! :-)
Ha det så bra!
//Katarina

2007-09-18 @ 18:50:47
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Maria K

Skojigt med mässan, synd att man missade denna men det går ju fler tåg! Och ett besök på Scrappeningen i oktober kommer det ju bli iallafall =)
Jättehärliga layouter, tufft med så många foton på "konserver" och fina foton på Happy, gillar dem båda MYCKET! Kram Maria

2007-09-19 @ 15:37:27
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Katja

Vilka snygga los. Den med konserver gillade jag mest. Du är alltid så bra på att få med många foton. Skall nog försöka lifta den. När jag nu får tid över att scrappa... ;-D
Kram.

2007-09-23 @ 11:21:38
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback