Tack alla söta rara bloggisar!!

Ni ska veta att jag känner mig så lycklig lottad som får sån värme och fina tankar/ord från er, mina kära bloggisar och vänner. Jag läser alla kommentarer och blir glad för att ni tar er tid att skriva några rader när jag inte är på topp, det lyfter. Tack också för alla sporrande kommentarer om mina layouter, det eggar till att vilja scrappa mer och utvecklas ännu mer.

En stooooor kram till er allihop!!

Flera awards har jag fått.. men jag ska ta tag i den biten imorgon, det måste få sitt eget space i bloggen liksom. :-)

Angående mitt tidigare inlägg så kan jag meddela att jag känner mig såväl piggare som gladare även om magen krånglar fortfarande. Någon second opinion har jag inte bett om ännu men jag ska samla ihop krafterna till det också nu när jag inte har ont hela tiden.

Vinstturen fortsätter.. Idag gick jag till Ica för att hämta ett nytt paket för jag hade tydligen vunnit en adventstävling på
Allt för föräldrars hemsida, tror det var med nåt fantastiskt rim som "tea lea lej, vill du åka bil med mej".. eller nåt sånt. *fniss* Det bidde en sånhär:
image478

Den är rättså tuff bälteskudde och ryggsäck i ett. Kanske mest användbar för dem som åker kollektivt mycket eller reser utomlands mycket, där trafiksäkerheten inte alltid är sådär fantastisk.


Scrappat  har jag ju inte gjort så mycket senaste veckan men den här gjorde jag efter Scraphusets skiss och har glömt visa den:
image479

Massor av härliga utmaningar pågår just nu på Scrapinspiration, missa inte det!
Lektygs & Hantverks blogg kommer snart alla tävlingsbidrag upp på temat Året som gått och snart kommer också vinnaren att utses.

Slut för idag, tack för idag! ;-)
/Anna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilken tur du har, en riktig turgumma.....
Kram Aase

Postat av: Daniela

Nä men ojjj, du vinner ju saker hela tiden! :D Va kul!
Man kanske borde "rubba" lite på dig innan man skrapar en trisslott ;)
Bra att du mår lite bättre nu iaf. :)

Kramar!!!

2008-01-17 @ 13:14:48
URL: http://neliz.se
Postat av: Jeanette

Tack för inlägget på forumet. Har varit runt och tittat på din blogg tidigare. Det är väl dax att skriva några rader oxå. Tycker du är jätteduktig. Vad mycket fint du gör.

2008-01-17 @ 16:54:38
URL: http://mariejeanette.blogg.se
Postat av: madeleine

så roligt att du fortfarande får vinster! och härligt att du mår bättre! kram.

2008-01-17 @ 18:14:51
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Nina

Stort grattis! Du är såååååååå värd alla vinster!

Härligt att du mår lite bättre.

Vilken helt underbar lo!

Kramar, Nina

2008-01-17 @ 20:28:13
URL: http://papperspyssel.blogg.se/
Postat av: malin

härligt att du känner dig bättre gumman,
jag har tänkt mycket på dig. grattis till vinsten - vad säger du, ska vi köpa trisslott tillsammans när vi ses? *skrattar* kramkram - hoppas du får en fantastisk helg ----- snygg layout by the way ;))

2008-01-18 @ 15:17:59
URL: http://mallafors.se
Postat av: Sonja

Hej och trevlig helg!
Du ÄR en riktig turgumma, jag är precis tvärtom. Läste ditt blogg om läkarbesöket och blir så f-b. Du tror inte att du är allergisk t ex glutenallergiker eller så? Jag är så glad Anna att du tycks ha ditt goa glada humör kvar fastän jag förstår att du har det kämpigt ibland! Vilken härlig (jag vet inte vad det heter i era kretsar) komposition (kör jag till med) på morfar och Gabbe. Va gott för barnbarnen att ha dessa äldre generationer att umgås med. Kram Sonja

2008-01-18 @ 18:33:48
Postat av: MiaS

Vilken turgumma du är!!! Men vilken knäpp läkare du mötte, tyvärr finns det väl en hel drös av dom häromkring.....det finns ju bra också! Skönt att du är lite bättre men du borde nog söka husläkaren. Kan tyvärr inte låta bli att fråga om du har blivit känslig mot mjölkprodukter eftersom du får knip efter maten. Jag "lyckades" bli mjölkintolerant efter en helvetisk magkatarr i 20 årsåldern, hmmm eller var det mjölkintoleransen som satte igång magkatarren......

Fantastiskt fina layouter!!!!
Kram och krya på dig!!!!

2008-01-18 @ 21:57:09
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

Grattis till den fina vinsten!
Krya på dig gumman. Det finns en award im in blogg til dig. kram

2008-01-19 @ 13:39:52
URL: http://lejonberghjorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback