En utmaning & värdelöst vetande om Morfen

Jag har blivit utmanad av ÅsaF & Fia

Reglerna är enkla:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

1. Tvätta
2. Åka & bada med barnen
3. Scrappa
4. Lämna tbx en tröja på Åhléns, skön men sitter lite knepigt.
5. Göra matlåda för måndag.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Det känns verkligen som en evighet sedan, jag levde i ett vakuum och det var ingen bra tid i mitt liv.


Ställen du bott på?
Jag växte upp på Hammarön, en grannkommun till Karlstad, flyttade in till Karlstad när jag var 17. Vid 20 flyttade jag till Göteborg och  här har jag blivit kvar i 14 år. (Och ändå är jag bara 25! Räkna på den du! ;-) )

Fem saker du skulle göra om du var miljardär?
1. Köpa ett riktigt fint hus och fixa det precis så som jag vill ha det. (alt. bygga nytt).

2. Säga upp mig från mitt jobb och arbeta ideellt, kanske Rädda Barnen eller liknande.

3. Vara generös mot nära och kära, se till om det är något man fixa ekonomiskt för dem, eftersom man som miljardär har de möjligheterna.

4. Resa till Nya Zeeland

5. Fixa mig en botoxinjektion mot migrän, det finns de som har fått mycket god effekt av en sån behandling.

Det var lite om mig.
Nu vill jag veta mer om:

Anneli78

Aase
Jegos

Papperrazzi

Kamilla

Karolina

Kommentarer
Postat av: Kamilla

jamen då är det bara att börja klura ;)

Postat av: anneli78

Nu har jag svarat!

2008-07-06 @ 19:59:04
URL: http://anneli78.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Tack för utmaningen, har svarat nu och skickat vidare utmaningen. Kram Aase

2008-07-06 @ 21:52:48
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hej Igen!!!

Du har fått en award i min blogg :)

2008-07-07 @ 18:37:59
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Pia

HEj! Du har fått en award av mig för att du är Duktig scrappare, Är ofta här på din blogg, du ger mej massor med inspiration!

Kram Pia

2008-07-08 @ 11:56:17
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback