Lite vårtrött?

Det är så uuuuundebart med det vackra vädret och friheten med trädgården och vi är ute hela eftermiddagarna.. men jag är trött.. Igår somnade jag när jag nattade barnen, var uppe en timme men gick och lade mig igen sedan. Energin räcker inte till allt jag vill göra.. Jag skulle vilja komma igång att träna men jag får inte ihop det tids- och orkmässigt just nu.. försöker peppa mig varje dag men vid sextiden, när barnen ska ha kvällsmat och alla är lite trötta så känns gymmet väääääldigt långt borta. Antingen får man helt enkelt bestämma sig för att det får vänta något år eller två till eller så försöker jag komma igång åtminstone två gånger i veckan. AH! Det är bara funderingar... men jag känner mig matt bara jag försöker få ihop pusslet. Jag vill inte hämta barnen på dagis och lämna dem på barnvakteriet på gymmet, det känns helt fel - de är också trötta och vill hem efter en dag på dagis.

Men... jag har iaf gått ner tio kilo i vikt sedan 28 januari. Alltid nåt! :) Nu är det bara tio kvar.. *hrmpf*

Lite scrappat har det blivit, mest layouter till Pappersbiten som jag snart kan visa.

En layout om besöket av journalist och fotograf från Vi Föräldrar när de var här och intervjuade mig och Scrapsystrar om hur man scrappar och att scrappa om sina barn.
image563

Imorgon börjar en ny utmaning på
Svensk Scrapbooking och på fredag blir det en ny utmaning på Scrapinspiration - missa inte det! :)

Tjofadderittan!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nu finns det hela 2st bilder till dig på mig i min klänning :P Får ju börja med dagens outfit nu då ;)

ååh,jobbbiiigt, vill inte ens tänka på gym.. bläää. Hoppas att du finner lite tid iallafall gumman, och passa på att ta det lugnt när värmen är här :)

Kramar!

Postat av: Aase/ängel60

Ja det här med tid känner man ju igen sen småbarns åren ;) Men nu har jag tid men inte ork vad gör man då? Bestämmer sig antar jag.... :)Hur ofta säger man inte på måndag? Men kom igång med promenader nu när vi hade ta steget på jobbet så kanske när jag kryat på mig :=) Kram Aase

2008-05-15 @ 10:15:21
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Ulrika

Känner igen den där tröttheten, inget vidare kul. Hoppas det vänder snart!

Jättefin layout och jag är grymt impad av att du är så duktig med viktnedgången, grattis till minus 10!

Kramar!

2008-05-15 @ 11:22:34
URL: http://www.ulrikaulrika.se/
Postat av: LottaM

Ja du, hur ska man få ihop ekvationen? Känner väl igen mig i det du beskriver. När barnen är små är tid för sig själv en bristvara och precis som du säger är även barnen trötta och behöver få komma hem och bara vara. Alla jag känner som har äldre barn säger att jag skall njuta nu eftersom tiden går så himla fort. jag försöker leva efter det. Brukar försöka gå två snabba, längre promenader i veckan, men mer tid för träning finns inte just nu. Å andra sidan är det fullt upp med att springa efter och jaga barn så även det är någon form av träning :-).


Härlig fin LO. Jag gillar att du har så många olika mönstrade papper i remsor.

Kram Lotta

2008-05-15 @ 12:26:52
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: jezzza

Vilken härlig LO ..

2008-05-15 @ 14:36:13
URL: http://www.jezzzas.blogspot.com
Postat av: hedvig

Jag blir alltid sjuk på våren, det är väldigt mysko. Hela vintern med alla dess förkylningsepedemier klarar jag, men inte våren "/

Suuuuuupersnygg layout! Jag gillar ALLTID dina papperskombos. Mycket snyggt.

2008-05-15 @ 15:08:53
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: madeleine

vilken snyugg layout! Grattis - 9 kilo är fantastiskt!
Orkmässigt känner jag igen mig... orken är borta. Kram.

2008-05-16 @ 06:25:29
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Anna

Snygg layout Anna!

Du kan inte gå upp lite tidigare på morgonen och ta en promenad? Enda nackdelen med det då är att du är aptrött på kvällen.
Du tror inte du är lite känslig mot pollen? Min tvillingbrossa känner av pollen väldigt det här året.

Sommarkramen Anna

2008-05-16 @ 10:57:53
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Konradsarah

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-10-05 @ 09:28:20
URL: http://konradsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback