En lycklig morgon!


Bild lånad av Anne Geddes


Jag fick precis veta att Nicolas kusin på Nya Zeeland har fått en liten dotter - Sofia May. Jag vill inte publicera fotot här på bloggen eftersom jag inte frågat om lov men det är en alldeles häpnadsväckande vacker lite tjej och nyheterna gjorde mig så lycklig och jag kan inte låta bli att minnas den dagen Téa kom. Det är magiskt att det kommer ut en helt perfekt liten människa ur magen.

Idag ska jag tillbaks till farbror doktorn och fortsätta utredningen. I eftermiddag kommer mina föräldrar hit, ska bli jättemysigt och jag ser fram emot det.

Kramis till er alla!

Kommentarer
Postat av: Karolina (karehed)

Visst är det fantastiskt att det föds nya härliga små människor!

Hoppas det går bra hos farbror doktorn i dag! Ta hand om dig, kram Karolina

Postat av: Karolina (karehed)

Oj, glömde ju skriva att LO:n som Teá har gjort är ju så fin. Hälsa till henne att hon är lika duktig som sin mor.

Gillar din LO om lekplatsen. Underbara färger och rubriken är så häftig :0)

2008-11-19 @ 13:10:53
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Vilken HELT fenomenalt VACKER bild!!! Tänk så sköra de är små liven när de kommer till oss!!



Trevlig Torsdag!!

2008-11-20 @ 01:16:06
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback