Måndag - tre dagar kvar till jul

"En morgon när jag vakna' var hela världen vit..."
Så var det imorse när jag vaknade - jag såg inte ens den stora vita bilen som brukar stå parkerad framför vårt hus - den var helt kamouflerad.

Jag har varit ledig från jobbet idag och kunnat ägna mig åt barnen och det har varit ljuvligt.

Vi åt äggmacke-frukost med o'boy/te. Sedan tog vi på oss ordentligt med kläder och åkte till bästa pulkabacken i området. Det var inte bara vi som hade den idén idag, men vi klarade oss utan krockar i backen.



När vi tröttnat på backen tog vi svängen om stora Ica och handlade lite lunch och diverse. Ungarna var hur slitna som helst efter allt spring upp och ner för backen, men när vi kom hem så ville de fortsätta leka i trädgården.



Till lunch blev det pannkakor med blåbärssylt. Sedan tittade barnen på Nicke Nyfiken medan jag drack te med en f.d. kollega.



Därefter satt Téa och pysslade med lite assistans från mig och gjorde en fin sida om Gabbe.  (bild kommer så snart jag fått låna sidan för scanning)



Kommentarer
Postat av: Drullputta

Låter som en underbar dag! Hoppas allt bara är bra med er och att ni får en underbart god jul!

Kram

Postat av: Ponder

Hej!

Vad roligt att du hittade in till mig och vad tråkigt att du också lever med migränhelvetet. Jag vet inte hur mycket du läst, men min migrän kom efter en min tredje förlossning. När började din migrän?

Botox har jag inte vågat prova än, men jag har en stående remiss hos en privat neurlog min mamma känner ifall jag ändrar mig. Du får jätte gärna rapportera hur det var och vilken effekt du fick, när du väl gjort det. :)

Önskar dig och din familj en riktigt GOD (och migränfri) JUL!

2009-12-21 @ 23:54:14
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback