Plate spotting nr 031 och blocket

Jag har hållit på med plate spotting i 1½ år och jag har bara kommit till 30. Ni förstår att det inte går vidare bra va?! Det senaste halvåret har jag letat efter nr 31 och de verkar inte tillverka 031 så är det bara.. Eller så finns alla i Stockholmsområdet för att retas lite med invånarna där. ;)

Annars mår jag inget vidare.. men det är ju bara att ta en dag i taget som vanligt även när det är semester.

Slängde ut ett par annonser på blocket igår, två bilbarnstolar och ett piano, en bilbarnstol är redan såld. Härligt! :)

Kommentarer
Postat av: M

Ja men jag är ju en organisationsfreak, älskar att organisera och sortera :)



Haha jag höll också på med plate spotting ett tag. Kom till 013 på ett halvår, sen tvingade jag min kille att börja och han gick om mig på en vecka. Då gav jag upp :P



Usch tråkigt att höra att du inte mår bra. Jobbigt att gå och må dåligt! Det ska man inte behöva göra! Hoppas och håller alla tummar för att du mår bättre snart.



Kram på dig!

Postat av: Sofia/Jozie

Syrrans ungar höll på med plate spotting förut... glad att jag aldrig har börjat!

2009-07-20 @ 22:02:57
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Hobbydraken

Aldrig hört talas om plate spotting förut, men följde din länk och det verkar ju jättekul!!!!

Hoppas du känner dig lite bättre snart!



Kram Nelle

2009-07-22 @ 10:11:37
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback