Avslutning på dagis 09

Igår var det avslutning på dagis och barnen hade maskerad. Téa & Gabbe hade bestämt att de skulle vara pirater så det var bara att fixa och greja, att halva munderingen sedan inte ville tas på... det är ju en annan femma.



Nu går Téa vidare till en annan avdelning med bara större barn och Gabbe stannar kvar och blir äldsta killen.

Måste bara berätta också att jag har en fotoguru, en kille som haft en likadan kamera som jag och som kan den långt mycket bättre än jag. Han gav mig lite tips i veckan och genast fick jag bättre utomhusbilder. Hurra!!!
Tack Mats!

Ha en trevlig midsommar allihop!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Vilka coolingar!! :-) Kram på er! Mailar snart förresten.. ;-)

Postat av: Karolina (karehed)

Hoppas ni får en härlig midsommar! Kram Karolina

2009-06-18 @ 21:36:16
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Mats Johnson

Tack för komplimang, Anna ! alltid kul att komma med användbara tips !Bilderna blev finfina, bra modeller me kanske !

Mats

2009-06-18 @ 22:22:43
Postat av: LottaM

Vad gör man inte för de små liven!! De ser glada och förväntansfulla ut. Tänk att solen skiner - ett mirakel. Jättesnygga bilder. Jag tycker att det är så svårt med skuggorna i ansiktet när det är sol men dina bilde rär kanon.



Ha en skön midsommar. Kram Kram

2009-06-19 @ 07:48:39
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: Sonja

Sicka fräcka t-shirts! Ha en underbar midsommar Anna! Åt förresten lunch samman med Iris och Agneta i onsdags. Trevligt!

2009-06-19 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback