Nationaldagen 2009

Jag har egentligen aldrig firat nationaldagen.. Det sammanföll med en skolavslutning -84 tror jag.. och då hade vi flaggor, men annars var det inget mer med det. Men idag, då har vi firat. :)

Jag fick nys om att det skulle vara firande, inte alls långt från där vi bor och det var ju bekvämt och lagom med barnen och min hälsa. Det var samling vid en hembygdsgård och där serverades kaffe bulle och rulltårta med grädde och jordgubbar på, lite folkdans och trolleri för barnen. Trolleriet var FANTASTISKT! Trollkarlen var så himla bra och barnen bara älskade hans humor och tokigheter. Måste rekommendera honom för barnkalas eller någon barn/familjetillställning -
A:son B:son C:son!








Téas kvällsmatstallrik med flagga. :)

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Va mysigt det låter!! Kul att du fick med dig N också på nationaldagsfirandet! :-) Fina familjen! Kramkram

Postat av: malin

det låter härligt med kul nationaldagsfirande ;) och dina barn är ju bara sååå söta... :) kram på dig vännen

2009-06-07 @ 08:26:04
URL: http://mallafors.se
Postat av: Linda

Vilket härlig firande ni verkar ha haft!

2009-06-08 @ 08:42:13
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback