Status - bakis typ...

Jag antar att man kan kalla det bakis efter sövning och alla gosiga grejer jag fick i mig igår. Men HUUUU jag undrar verkligen vad de gjorde med mig igår. Tappade de mig i golvet eller? Det gör ont att prata, hela käken är öm och jag känner mig febrig. Jag har två sår i munnen och det känns som om jag har halsfluss. Har inte kunnat sova inatt, mått illa och haft ont överallt ungefär som efter en intensiv magsjuka. Inte nog med detta, när jag reste mig från sängen på sjukhuset igår så gjorde vaderna ont och gör det fortfarande.. som om jag haft massiv kramp i vaderna under sövningen. Hur tusan gick det till? Jag inser min begränsning i medicinska kunskaper men säkerligen finns en naturlig förklaring. Tur att jag är hemma från jobbet så att jag har chans att vila ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Daniela/Neliz

Nä men fy :( Hoppas att du mår bättre snart gumman!

Kramar!

Postat av: ÅsaF

Måååånga spänningar som släpper efter narkosen och vetskapen om att det är över. Tror jag iaf. :-) Men jag hoppas du snart återfår lite kraft igen! Kramis

2009-06-10 @ 20:18:36
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: malin

hoppas att allt snart känns bättre... kram på dig

2009-06-10 @ 20:34:13
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback