Tack för alla gratulationer!

Igår fyllde jag 25 igen.. Jag som inte trodde att jag var åldersnojig.. men tusan kanske håller jag på att bli det iaf.  Det är faktiskt inte dumt att vara 35 heller faktiskt,  men det är väl det där att man alltid tror att man ska vara så mycket mer vuxen vid 35 än vad man känner sig.. men så kommer det nog alltid att vara.

Åh vad ni är söta allihop! Jag har fått gratulationer på såväl facebook, forum, bloggen, mail, kort som live. Jag har aldrig varit särskilt "fussed about" det där med min födelsedag, men visst blir jag glad för alla hurrarop och grattis - det värmer i hjärtat.

Ett väldigt starkt minne som kommer varje födelsedag är förknippat med min mormor, hon dog dessvärre när jag bara var 8. Hon gav mig en
glocksinia och en kaffesked i silver på mina födelsedagar. De vackraste tyckte jag var de ceriserosa, med sina alldeles sammetslena och stora tjusiga klockor. Det är sällan man ser sådana i butik längre tycker jag..

Hursomhelst så fick jag en FANTASTISK bukett idag! Vi hade varit ute med barnen och köpt lördagsgodis och när vi kom hem så stod det en bukett på trappan från ett blomsterbud. Den var från mina älskade föräldrar. Tack mamma & pappa!!! Love you!

Det var inte lätt att fota buketten. Nån som har något tips? Ta ut den på gräsmattan och fota i dagsljuse?









Av svärmor och svärfar har jag fått fyra amerikanska blåbärsbuskar att plantera i trädgården. Ska bli kul! Min svägerska tänkte på mina naglar efter planterandet och gav mig ett supernice nagelvårdskit. :)

Tack alla underbara familjemedlemmar, vänner och bekanta som gjort min dag alldeles perfekt!
Kram,
Anna

Kommentarer
Postat av: madeleine

Grattis! Det är rätt skönt att bli äldre, eller hur? Kram.

Postat av: Karolina (karehed)

Grattis i efterskott! Vilken vacker bukett du fått och så smaskigt med blåbär :)

Ha det gott, kram Karolina

2009-05-24 @ 12:49:59
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Daniela/Neliz

GRATTIS i efterskott gumman! Usch och fy vad jag skäms nu ska du veta. Men jag och födelsedagar går inte ihop. Kan min (såklart) och mammas födelsedag. Inte ens Jonas b-day kommer jag ihåg. (Nja, vet att det är antingen den 2:e eller 4:e November....tror jag) Haha. Ah men stooort grattis i efterskott gumman. Och givetvis skall jag ordna så att du får en rolig present :)



Kramar på dig i massor!

2009-05-24 @ 13:57:20
URL: http://neliz.se
Postat av: malin

MEN - hur kunde jag missa detta!?!?!? FÖRLÅÅÅÅT... och grattis i efterskott... hoppas att din dag var fantastisk! kramkram

2009-05-24 @ 14:25:40
URL: http://mallafors.se
Postat av: M

Grattis på dig i efterskott :) Vilka fina LO du gjort under!

Kram

2009-05-25 @ 11:31:53
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: jenny/e.j.m

Ett stort GRATTIS Anna på din födelsedag i efterskott.

Hipp hipp hurra!



Önskar

Jenny/e.j.m

2009-05-25 @ 23:42:37
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback