Vanliga vardan

Igår var jag till frisören och klippte mig, pysslade om mig lite.. Kändes skönt även om håret blev lite för kort i nacken, men det är bra med "budgetklippning" som håller hela sommaren. Slingorna blev jag väldigt nöjd med iaf.

På seneftermiddagen var jag och barnen på ett barnbokskalas för att fira Lennart Hellsing 90år. Det bjöds på Lennart Hellsing-sånger, ballonger och tårta. Allt i trädgården vid den fantastiskt mysiga
bokaffären i Sävedalen. Gabbe tjurade en liten stund för han ville inte vara med och sjunga, men när jag sa att han inte var tvungen att göra det så blev han glad igen. Underligt ändå för han älskar att sjunga.. fel sammanhang tydligen. Roligt hade de och Téa berättade för alla som var där att hon minsann har en lös tand.







Jag mådde verkligen inte bra när vi var där och sedan blev det värre på kvällen och jag har inte sovit mycket inatt, migrän fick jag också och eftersom jag inte får ta den vanliga mixen av tabletter för magens skull så kraschade jag på soffan efter mina tre timmar på jobbet. Tack och lov fick jag kallelse till mitt årliga besök hos neurolen men det är dagen efter gastroskopin så jag får boka om. Jag har fått en ny neurolog, ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Jennie

2009-05-29 @ 19:57:39
Postat av: Jennie

Vilka underbart fina barn du har!!!

Hoppas du får en fin fin helg med familjen. Jag hoppas på underbart väder hela helgen lång.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback