Buzzador - Loreal Youth Code



Jag vill ju gärna tro att jag fortfarande är 25 men på så många olika sätt blir jag påmind om att så inte är fallet, inte minst på de små fina linjerna som uppkommer runt ögonen och näsroten.

Som Buzzador har jag fått prova
Loreal Youth Codes produkter - en tub med anti-wrinkle concentrate, en burk med antirynkkräm och en burk med anti-wrinkle eye cream. Jag tyckte om alla produkterna, de torkade snabbt in i huden och lämnade inte någon oljig hinna efter sig utan det var lätt att lägga på make up efteråt.

Ögonkrämen är en favorit, den är som en fluffig mousse som lägger sig mjukt runt ögonen och torkar in direkt men man känner verkligen att den tillför massor av härlig fukt.

Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Buzzador är verkligen bra! Nu var de länge sen jag var med i något test men vilken smart idé de är att man får testa produkter gratis och sen lämna kommentarer om hur man tycker. Kram

Postat av: Gurkiss Scrappande

Skoj att få gratis prover ifrån buzzador. Jag har inte fått på flera år hmmz



Det gick inte att kommentera inlägget här över. Det kom upp någon error?



Kära nån 17 migrän anfall under mars månad stackare

Hoppas att du ska få bra hjälp...



KUL att du tänkte vara med i EFIT. Jag har också svårt att komma ihåg ibland men nu efter alla år har jag nog blivit van :)



Hoppas att du är med en annan dag :)



Ha de gott.

Kram kram

2010-04-09 @ 09:06:15
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback