Ljuvliga trädgård

Jag fortsätter dokumentera trädgården genom att göra sidor till ett minialbum om bara trädgården i storleken 11x20 cm. Det är jättekul att skapa i ett annat format än de traditionella.
Den här gången handlar det om krasse, min älskade lättodlade krasse som skänker sådan färgprakt, dessvärre har jag testat Blomsterböna utmed husväggen i år, men jag kommer helt klart återgå till krasse nästa år.



Mönstrat papper: EPP Sweet Summertime
Happy Spots, Pinwheels, Sunny Day Border
Journaling: EPP Sweet Summertime Journal Paper Card
Bokstäver: MLS Mini Alphabet Stickers Orange Juice

Kommentarer
Postat av: Maritha / Dilorf

Vilken bra idé! Den ska jag nog ta efter tror jag.. Om jag kommer ihåg sen.. :D



Härlig layout!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback