Ett anteckningsblock

En kollega kände sig slut på energi en dag. Det hade varit så lätt att muntra upp med en chokladbit men jag tänkte att hon kunde få ett fint block att ha på skrivbordet i stället.

Jag köpte ett vanligt spiralblock och klädde det med BG Sugar Rush – Cinnamon Bear, det färgglada pappret i rosa och orange (vem blir inte pigg bara av det?!) och sedan dekorerade jag med lite cerise puncinella utefter kanten, med chipboard stickers och sedn några blommor. Jag skrev ett internt skämt på första sidan i blocket och mottagaren fick sig ett skratt och blev glad.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du är verkligen så omtänksam och gullig, jag blev så glad för min present och önskar så att jag hade gjort något för dig men det får bli vid ett annat tillfälle. Jag hoppas att vi ses snart igen! ♥

Postat av: Åsa

Åh, vilken toppenkollega du är! Jag kommer tillbaka från min mammaledighet i oktober!!! Tänker på dig ofta & hoppas så att du snart får en diagnos! Stora kramar från Åsa Augustsson

2010-03-10 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback