Å så var det snart juni då...

Vart tar tiden vägen?
Jag har börjat må lite lite bättre pga av bättre medicinering, jag känner mig framförallt piggare. Jag får fortfarande hålla en kost på kokta rotfrukter, mos, fisk, kokt mosat ägg och vitt bröd och ibland mår jag ändå förfärligt illa, men kanske kanske kanske blir det succesivt bättre - vilket jag naturligtvis hoppas på.

På de bra dagarna så har jag varit ute i trädgården, planterat ett par Rhododendronbuskar och fixat balkonglåda vid vår entrétrappa. Jag har också börjar promenera 30 minuter varje dag för att försöka komma igång igen lite smått bara att röra på kroppen en smula.

Så.. datorn och scrappandet har verkligen fått vila och det är ganska skönt med ett brake, jag känner ingen stress över att missa något och det handlar inte om en scrapblock heller, bara att tiden måste räcka till för annat också... som att lära Téa att cykla tvåhjuling t.ex.

Jag har börjat hos en sjukgymnast, men jag känner inte att jag får någon kontakt med henne och hon förstår inte min problematik och är oerhört negativ till botoxande mot spänningshuvudvärk.

I söndags fyllde jag 25 igen och vi firade med tårtkalas i trädgården.

Idag kommer mor och far för att stanna några dagar och hälsa på... så jag blir nog frånvarande här några dagar till.

Kramar,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback