Hundraåringen som klev ut genom fönstret...

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, den läste jag ut igår, eller lyssnade klart på rättare sagt. Jag lyssnar när jag är ute och går, stryker, scrappar och badar - en läsupplevelse samtidigt som man gör något annat helt enkelt.




Den här romanen är briljant! Jag tänker inte skriva mer än så - den måste upplevas! Har du inte läst den och vill veta mer om den kan du kika
HÄR. Författaren Jonas Jonasson håller, till min förtjusning, på med sin andra bok. Hoppas den är klar snart! :)


Kommentarer
Postat av: MiaS

Verkar kul att lyssna på böcker! Har försökt men inte klarat att hålla koncentrationen.

kram

Postat av: cattis

Ååhh..den här boken var ju för festlig och underhållande!! Ville inte att den skulle ta slut!

2011-08-25 @ 20:43:26
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback