Lillebror till Peru

I går kväll kom lillebror Jonas hem till mig på väg mot Peru. Jag hann få rå om honom några timmar innan jag skjutsade honom till flyget i morse. Han mellanlandar och hämtar upp flickvännen i Frankfurt för att sedan åka vidare till Peru på lördag. I fredags gjorde han teoriprovet för körkortet och i måndags körde han upp.. Körkortet får han hämta på svenska ambassaden i Lima. :)

Åtta månader ska de vara där och jag hoppas att det kommer gå bra för dem och att de hittar något trevligt ställe att bo och lär känna härliga människor.

Om man tycker att barnen växer upp fort så vet jag inte vad som händer med småbröder.. När blev de vuxna??
Massor av kramar och lycka till till Jonas & Annika!! Love you!!



Kommentarer
Postat av: AnnaB

Å, vad jag känner igen den känslan! Med en lillebror som rest till alla möjliga och omöjliga hörn av världen och bland annat bott i Egypten i 3 år (men tack och lov inte är där just nu) så förstår jag verkligen hur du menar. :) Hoppas din bror får det toppenbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback