SciFi-mässa

I mars 2010 tog Nicolas med sig barnen på SciFi-mässa. Tyvärr hade jag tagit kameran med mig till Karlstad så han hade bara sin dåvarande mobilkamera så fotona var inget vidare, men jag tyckte ändå att det var roligt att ta tillvara dem.

 

Dessa älskade EPP-papper, man njuter av dem samtidigt som man undrar över hur nästa kollektion kommer att se ut. Jag har blivit beroende av dem, de stämmer så bra med hur jag vill scrappa och vad som känns vara min stil.

 

Här har jag använt baksidan av EPP Buttons-pappret, stansat ut stjärnor och lagt som masker för att sedan mista med svart. Blev kul effekt tycker jag och passade bra till SciFi-temat:

Mönstrat papper: EPP Little Boy – Buttons
Dekorationer: EPP Little Boy – Rockstar, utklippta stjärnor ur pappret.


Kommentarer
Postat av: MiaS

Supertjusig layout! Vi är så bortskämda med god kvalité på foton nuförtiden, tänk på hur det var när vi växte upp :)

kram

Postat av: Maritha / Dilorf

Så härligt! Vilken upplevelse för barnen. Fotokvaliteten är inte så viktig som minnesstöd. Faktiskt!



Gillar hur du ramat in fotona..

2011-01-09 @ 12:19:39
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback