Scrap, vab, etc..

I onsdags var jag på kundkväll hos Papperbiten i Alingsås, tack vare peppning från min designkompis Lisa. Jättekul att träffa Sanna - det var alldeles för längesedan! Naturligtvis passade jag på att shoppa lite. Det jag är allra mest glad för är mina nya album som jag kan stoppa alla layouter i som blivit liggande på hög. När jag stoppat in 80 layouter i albumen så syntes det knappt att högen av layouter hade sjunkit.. Så, jag ska ta och köpa några album till framöver och vara lite mer rädd om mina sidor. Jag har ny dator och min scanner vill inte vara kompatibel med Windows7, men jag har varit i kontakt med supporten så på nåt sätt ska det lösa sig så att jag kan visa mitt senaste scrap.

På natten till torsdag väckte Gabbe mig när han ropade AJ AJ AJ! Jag rusade upp ur sängen och frågade var han hade ont. Jag strök honom samtidigt på benet och kände att han var kokhet. 39,4C. Det blev vab på torsdagen och även idag eftersom Nicolas var själv på sin avdelning på jobbet just den här veckan.

Idag är jag så trött så trött.. Jag kunde inte somna om efter halvfyra-rycket natten till igår och det kommer väl ikapp idag, men det gör ju inget eftersom jag kan gå och fluffa hela dagen idag. Ska bara åka till affären och köpa lite fredagsmys till kvällens Lets Dance.

På jobbet känns det lite knepigt just nu.. Nästa fredag är det facklig förhandling om en omorganisation och jag är redan meddelad att det är jag som kommer ryka om de inte hittar en annan lösning. Även om jag är säker på att jag kommer att hitta något nytt, trevligt, arbete så känns det lite sorgligt att inte få lämna stället på egen begäran.. Har ändå varit där i nio år. Jaja... förändringar är sällan av ondo. :)

Kram på er alla och ha en trevlig helg! :)
/Anna

Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag önskar dig en trevlig helg och jag hoppas Gabbe blir frisk fort och att det blir en bra lösning på jobbet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback