Bloggen blir bortglömd..

Jag har bloggat sedan november -05 och tyvärr så hamnar det mesta på facebook nuförtiden.. Inläggen där blir mer flyktiga och de där skojiga sakerna som barnen sagt osv försvinner i flödet, även om jag har back up:at mina statusuppdateringar och så så blir det inte samlat och trevligt som en blogg. Får bli nyårslöftet inför 2012 att bli bättre på bloggandet igen.

Tiden går så fort och jag kan inte gå längre tillbaks än senaste dagarna. Nicolas har äntligen blivit frisk efter en veckas sängliggande med feber och halsont. Téa åkte på det också, men tillfrisknade snabbt och nu har Gabbe bytt av. Åkte ändå iväg på porträttfotografering med ungarna idag. På Gabbes dagis har man slutat med det och kör bara gruppbild numera, men jag kan inte hjälpa det - jag vill så gärna ha de där porträtten varje år. Ett år sitter fotona uppe på väggen och när de byts för nya foton så hamnar de i kronologisk ordning i ett album. Syskonbild tog vi också och allt var klart på under fem minuter och fotografen sa att det måste vara rekord. De är rätt bra drillade framför kameran med mammarazzi bakom kameran.

Rune, katten, har fått sin nya modkat-toalett:


Vet inte om han gillar den lika mycket som jag, men han använder den iaf och inget grus hamnar på golvet längre! Sprättpelle som han är så hamnade väldigt mycket utanför förut.

Jobbsökandet går bra, men ingen intervju på gång nu. Känns okej, jag är fortfarande positiv.

Ungarna har gått Trick or Treat-runda och fick en varsin hink med godis och grejer med sig hem. Den absolut roligaste grejen de fick med sig hem var små söta pepparkaksformar i form av kängurur. Underbara! Nu är det bara att sätta igång med det årliga pepparkaksbaket.

Monstren:






Scrapmässa i helgen på Heden i Göteborg.. Kanske, kanske inte.. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: MiaS

¨Vilka söta små monster duhar där hemma :)

Och till helgen är det kanske inte, eller inte för mig ;) Har shoppat tillräckligt som det är denna månaden så nu är det dags att använda det nyinhandlade istället...

kram

Postat av: Gurkiss

Vad var de där för en cool kisse toa?



Så coola barnen ser ut :)

Jag glömde fota min äldsta hmmz



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2011-11-03 @ 13:12:14
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback