Vanish (Buzzador)

En stor kartong med olika Vanish-produkter kom från Buzzador igår. En helt ny produkt för mig är Vanish soffa- och mattspray som enligt beskrivning ska avlägnsa fläckar på möbler, bilsäten och mattor samt neutralisera lukt. Med en katt i huset som föredrar att kräkas på mattan så kan det nog bli tillfälle att testa den här sprayen!

Har du testat någon av Vanishprodukterna?

Vill du också bli buzzador? Klicka
HÄR för att registrera dig.





Här är alla produkter som var i lådan:



  • Vanish Oxi Action Pulver
  • Vanish Crystal White Pulver
  • Vanish Extra Hygiene Pulver
  • Vanish Oxi Action Gel
  • Vanish Crystal White Gel
  • Vanish Förbehandlarspray
  • Vanish Soffa & Matta spray

HEMLIGHETEN BAKOM VANISH
Vissa av kompontenterna i Vanish arbetar för att tränga igenom fläcken så att den löses upp från grunden – andra delar upp fläcken mindre, mer lättupplösliga delar. Vanish innehåller dessutom aktivt syre. När syret i Vanish blandas med vatten sker en naturlig process där tusentals bubblor bildas. Bubblorna bubblar upp genom fibrerna i textilerna och tar med sig fläckresterna på sin väg upp till ytan.

Hela Vanish-portföljen är svanenmärkt. Vanish-pulver är dessutom rekommenderade av Astma- och Allergiförbundet.


Nu ska här tvättas! :)


Kommentarer
Postat av: sannaf

Jag har åxå det härligt rosa paketet att buzza: )

Tack för kommentaren om min tavla. Svar japp jag säljer tavlor åxå: )

Trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback