Sjätte bilden...



Jag blev utmanad av
Karin! En riktigt kul utmaning. :)


Om min bild:
Här ligger vår katt Ru, eller Rune som jag brukar kalla honom och det passar bättre på en 8-årig herre. Till hans stora lycka så var de gamla klumpiga skärmarna bästa stället att ligga och sova på och nu när vi har bytt till plattskärmar och platt-tv så har han fått byta till det stora elementet i vardagsrummet istället.


* Gå in i mappen Mina bilder (Bilder heter den om man har 2007-paketet).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Jag utmanar dom här sex personerna att visa sin sjätte bild:
Fiaskapar
Dilorf

Sanna
Swewi
Mallafors
Sofia85

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Härlig bild!!



Kom den först idag??! Shit vad posten har blivit seeeeg!!

Nåja bättre sent än aldrig :-D



Hoppas Ni har en super mysig dag!!



Massa kramar!!

Postat av: Maritha //Dilorf

Vilket gulligt kort! Utmaningen är antagen och upplagd i bloggen..

2009-02-04 @ 12:16:57
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Anna

Jag blev också utmanad av Karin och ville kolla in alla andra Annor.

Cool kisse.

//Anna

2009-02-05 @ 00:23:18
URL: http://annahanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback