Lottovinst - 72 miljoner


Ja nu har jag ju inte fått det utan det är Lottos stora vinst vid nästa dragning. Igår spelade vi men vann inte såklart.. men spelar man aldrig så kan man ju heller aldrig vinna. Men vad skulle livet innebära om man vann 72 miljoner då? Det vet man nog inte förrän man gjort det men jag vet vad jag hade börjat med iaf:

1. Sagt upp mig, jag tycker om mitt jobb men jag skulle hellre engagera mig i projekt eller organisationer som hjälper barn och kvinnor på olika sätt i Sverige och världen.

2. Ringt hantverkare och inredare av alla slag och sagt FIX IT! (huset alltså)

3. Rest till Nya Zeeland medan de fixar huset och där kunde vi fundera vidare på hur vi vill fortsätta livet härhemma. :)


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Men! Skulle vi inte åkt till USA på en scrapresa också då??? ;-) Mer än en road-trip måste vi ju hinna med tillsammans iaf!! Hihihi...
Hu, 72 miljoner är nog FÖR mycket faktiskt...tror livet blir lätt knäppt då... Fast inte för en så go tjej som du som står med fötterna på jorden iofs. :-) Kraaaam!

Postat av: Ingela

Med tanke på att min psoriasis och reumatism bröt ut med full kraft pga chock förorsakad av 80000 kr, så vete sjuttsingen om jag skulle vilja ha 72 mille.... ;O)

2006-11-23 @ 22:30:13
Postat av: Emma

Oj, undrar vad jag skulle göra om jag vann så mycket pengar =) Lär ju aldrig hända, men jag tror att jag skulle jobba kvar.. men kanske bara 50% Tror jag skulle bli lite smått tokig om jag inte fick jobba... men tokig är jag ioförsig redan =) Annars skulle jag nog köpa mig ett hus.. som jag skulle inreda och renover precis som jag vill ha det!

2006-11-24 @ 11:55:25
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: malin

åhhh så vill jag också vinna.... eller jag menar... tänk vad härligt... och vad man kunde GJORT!!! *drömmer*

2006-11-24 @ 12:44:40
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ulrika

Låter inte helt fel det där :-) Kanske ska ta och spela lite lotto jag med!

2006-11-24 @ 19:25:21
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback