Somrigt med påskpapper

Älskar Jilli Bean Soups färgglada och skojiga papper. Här har jag använt den snygga baksidan av pappret i gult och träådring. Tyvärr är ju 3d-dekorationer inte så lämpliga för scanning och det blir mycket skuggor.. men håll tillgodo!




Mönstrat papper: JBS Southern Chicken Dumpling – Chicken Thighs, JBS Southern Chicken Dumpling – Shortening Umbrellas, JBS Southern Chicken Dumpling - New Potatoes.
Bokstäver: Thickers
Dekorationer: Rosor i olika färger och storlekar, ST Blingblommor, Papperssnöre tunt rosa.


Kommentarer
Postat av: Linda i Tostared

Du kanske kan komma med några tips hur jag gör egna prislappar på mina redesignade loppissaker.
Är usel på sånt ;-)

Postat av: Linda i Tostared

Du kanske kan komma med några tips hur jag gör egna prislappar på mina redesignade loppissaker.
Är usel på sånt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback