Oj, nu var det scrappat igen!

Det händer faktiskt att jag scrappar, däremot så är jag väl inte lika snabb med att visa upp det jag skapat eftersom jag inte har något designuppdrag som piskar mig. Det är skönt, riktigt skönt, men man tappar farten lite. Sedan är det förstås tiden som ska innehålla så mycket och scrappa blir verkligen bara när det finns tid och energi över.

Här är de senaste layouterna:
 
 
 
 
Den här layouten började jag med för ett par år sedan, men den kändes bara fel. Hade redan satt fast papper och foton så jag pimpade upp den med färgglada detaljer och titel så den blev lite mer ok. Gamla vinylstickers från något paket jag prenumererade på kom fram.
 

De gamla foamstämplarna kom fram och bildade alfabetet. Kul att använda gamla grejer igen!
 
 
2009 skulle jag ha hållit en scrapbookingkurs för barnens förskolelärare, men det kom av sig när jag var sjuk en sväng och den här layouten låg omonterad för att jag skulle ha visat hur man liksom sätter ihop en layout. Man känner att upplägget är gammalt nu, men jag ville ändå sätta ihop den och låta den få sin plats i albumet för fotona gillar jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Wow så många snygga layouter, jag älskar din stil, den är väldigt personlig och man kan se lång väg när det är en Morfen-LO. De är väldigt söta dina snart inte så små bebisar ;) och jag hoppas att det är som du skriver och att omtanken finns kvar när de växer upp! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback