GOTT NYTT ÅR!!

Gott Nytt År!!
Ja, det hoppas jag att alla får. Jag tycker inte att 2005 har varit så pjåkigt. Särskilt våren och sommaren var underbara med scraputflykt och massor av mysiga scrapträffar med Åsa. Jag hoppas kunna ta igen det så småningom och att jag hinner pyssla lite under nästa år iaf. Det börjar suga i tarmen. Ska börja med att skicka iväg en beställning på framkallning av alla lucia-, jul- och vinterbilder.

Jag kommer inte avlägga några nyårslöften i år. Förra året var det att skriva oftare i min dåvarande blogg och det höll jag inte, men kom igång bra på slutet av året här nu och det ska jag försöka fortsätta med. Nej, jag känner inte att jag kan stå för ngt nyårslöfte i år, jag kommer ha fullt upp med att vara mamma och göra det så gott jag kan.. och det känner jag är tillräckligt.

Idag blir det kalkonmiddag hos kära vänner och det känns som ett toppeslut på det här året.
Vi har hunnit med att vara ute och åkt pulka med Téa idag iaf och det är härligt att få behålla snön ett litet tag i Göteborg för rätt var det är så har vi grön vinter igen.

   

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det blir inga nyårslöften för mig heller. Under det här året har jag skärpt min livsstil avsevärt, jobbat duktigt, gått ner typ 35 kilo och tagit itu med både det ena och det andra. Vad kan jag rimligtvis lova mig själv inför det nya året? ;-) Skämt åsido, det är lätt att raljera. Jag lär få fullt upp med bokföring och momsredovisningar. Och jag längtar till våren när kursprogrammet drar igång!! Hoppas ni får en riktigt fin nyårskväll. Här går det i lugnt tempo ff, jag har inte väckt Stellan ännu (värken höll honom vaken till kl 8 i morse så han ska få sova iaf 6-7 timmar tycker jag). Jag ska hoppa i duschen och sen fixa lite med maten som vi ska ha med till brorsan. Hej å puss!!

Postat av: Åsa

Vilka härliga pulkåkarbilder!! :-) Roligt att se!
Skoj att du är så duktig på att uppdatera bloggen vännen!!
Vi ska allt hitta på massa mysiga utflykter under 2006 också! Det behöver jag också juuuuu! ;-)
Stoooooooooor kram!

2006-01-02 @ 11:39:46
Postat av: Ingela (FF)

Hej mys-Morfen ;) Redan tisdag i sista lediga veckan och jag har lyckats sova till 11 både idag och igår. Inte bra, inte bra... tur att jag har en tid på lasarettet på torsdag så jag blir tvungen att stiga upp tidigt för att hinna vara där kl 9. Idag ska jag sy färdigt de nya panelgardinerna. Men först blir det långpromenad med den långörade. Vi ses väl på sms *kram* =O)

2006-01-03 @ 14:16:57
URL: http://frids.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback