Idag känns livet ljusare!



Idag känns livet betydligt ljusare och jag har fått chans att vila en hel del i helgen. Jag är fortfarande trött och hängig med den förblånade bihåleinflammationen men det känns som om jag är mer redo för att ta tag i en ny vecka. Ska boka tid hos läkare för bihåleinflammationen och boka tid för besiktning av bilen. Imorgon ska jag försöka komma iväg på öppna förskolans lussefirande så att Téa får lussa i år. Allt ligger klart och jag ska bara komma ihåg att ta med kameran också så att jag får ett trevligt ämne att scrappa om. :-)

Ringde på en annons angående en syskonvagn på blocket.se och efter en stunds snurrande på Hisingen så hittade vi fram, jag och Nicolas. Det blev en Emmaljunga Cannon Two till ett pris av 2900:-, inklusive regnskydd, footsack och mjuklift. Känner mig nöjd och lugn över att det är fixat nu.

Nu är det dags för sängen och ladda för en ny dag.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Wohoooo så fin vagnen är! Kul!!! :-)
Skönt att du fått vila lite, hoppas du får sova på nätterna i veckan nu så att du orkar med tillvaron. Låter bra att ta dig till läkaren...kanske dags att spola?
Krya på dig vännen!! KRAAAAM!

2005-12-12 @ 09:59:37
Postat av: Idarlone

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback