Sjuklingarna



Det första Téa äter på två dagar - en clementin. Lilla skräpan har blivit så mager och vissen, men nu med penicillinet så ska det väl vända ordentligt hoppas jag så att både hon och jag orkar med julen.

Jag vaknade inatt av att det skramlade till ute, hörde någon som gick omkring och trodde först att det var tidningsbudet, men det var till och med lite tidigt för tidningsbudet, klockan var 3. Hör ett ljud av en walkie talkie och smyger upp och vinklar persiennen och ser en man smyga omkring bland våra bilar, han sätter sig på huk mellan bilarna och pillar på båda två för att försöka få upp dörrarna. Jag blev fly förbannad och tänkte sticka ut och skälla ut honom men så vet man aldrig vad såna typer går på så jag behärskade mig och knackade hårt på fönstret. Då vinkade han och pep iväg. Det visade sig imorse att han tagit ett torkarblad och en antenn.. troligtvis för att använda som redskap att få upp dörrarna. Skönt att han inte lyckades med det denna natten iaf. Hade svårt att somna sen, adrenalinet rusade väl runt i ådrorna.

Bl.a. därför har jag bara sovit två timmar inatt, hoppas det blir fler denna natt.



Kommentarer
Postat av: Ingela (FF)

Jösses :O Vilka idioter det finns!!!! Klokt av dig att inte gå ut, man vet ju som sagt inte vad såna människor har i kroppen, det är bäst att vara rädd om sig. Men fy f** vad man blir förbannad!!

Postat av: Bredealbertine

Very well done. I enjoyed the site.

2009-11-25 @ 10:10:17
URL: http://bredealbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback