En liten tripp

Jag och barnen har tagit en liten tripp till de värmländska skogarna. Det är så härligt att vara med hela stora familjen så det är synd att det bara är en snabbvisit denna gång - får bli en längre version till sommaren.

Just nu sover barnen och jag längtar efter att scrappa lite. Ska ta och skicka in en ny fotobeställning så att jag får lite nya kort på Téa & Gabriel att göra ngt fint med.

Fantastiskt hur tom i bollen man kan känna sig med livet fyllt av småbarn. Hänger med i nyheterna och så, men ändå känner jag mig lite inskränkt och har inget att berätta om det inte handlar om barnen. Jaja, det är väl så för de flesta och man kan väl inte begära så mkt med två pyttesmå som livet kretsar kring trots allt.

Tjingelitjong plingplong!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Hallå vännen! Så härligt att ni kom iväg till Karlstad några dagar till slut!! Njut nu! :)
Kramelikram

Postat av: Helen

Tack för senast, det var jättemysigt!
Kramar

2006-04-11 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback