Busbarnen på Bushuset

I måndags fick vi fullständigt spel och klättrade på väggarna efter familjens förkylningsomgång, så vi packade in barnen och åkte till Bushuset. Vi har aldrig varit där innan och blev positivt överraskade hur genomtänkt och trevligt det var. Téa är kanske i lite minsta laget för att åka rutschkana och så, men hon älskade att hoppa på studsmattor och uppleva jätte-bollar, biorummet var mörkt, mysigt och spännande. Att rita på en gigantisk griffeltavla var inte heller helt fel. Tyvärr hann jag inte riktigt med med kameran överallt och ljuset var uruselt men det kommer helt klart bli fler turer dit.
1½ timme tog musten ur dem båda och det var lugnt och tyst i bilen på vägen hem...



Gabbe_bushusbus_gabbeTea_bushusTea_bulleTröttis2Tröttis1


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh vilken härlig utflykt!! Såg ju jätteskoj ut! Så....nästa gång får ni ta med mig så kan jag fota... ;-) Kraaaam!

Postat av: Helen

Hehe ja efter sånt bus är det inte konstigt med SÅ trötta barn, hoppas att allt är bra med er?
Här har hösten börjat komma men det gör inget jag och ebba njuter av skogen och kantarellerna.
Många kramar till er och era små

2006-08-24 @ 19:49:14
Postat av: emelie

ja visst är de toppen på bushuset när dem behöver springa av sig. tyvärr blir det ju inte så många bra foton därifrån kan jag hålla med om men din efteråt-bilder är ju toppen!

2006-08-25 @ 12:18:44
URL: http://emeliesscrap.blogg.se/
Postat av: madde

vilka snuttar! verkar som om de haft kul! kram.

2006-08-26 @ 18:37:21
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Malin

vilken härlig dag! vart ligger det här bushuset? *nyfiken* kanske man får ta och kolla in...

bilden på sovande skruttan är ju helt fantastiskt underbar...tänk så gott hon sover!

2006-08-28 @ 21:07:02
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback