Hemma lite tidigare...



Först åkte vi till Värmland och stannade i några dagar. Mor och far har AC i huset, vilket ju är otroligt skönt när det är högsommar men... jag råkade hamna i draget från den och vips så fick jag mjölkstockning. Det blev mest hemmaliv och njuta av deras underbara trädgård. Téa sprang i vattenspridaren, sorterade mormors knappar, åt vinbär och hade fullt upp hela tiden - det var så härligt!

Vinbär

Sedan åkte vi till Dalsland och ACn på full blås hela vägen till stugan, det var ju varmt så jag tänkte inte så mycket på det men på kvällen fick jag ytterligare en mjölkstockning men denna gång den värsta av det värsta med 39,6 graders feber, frossa och värk i hela kroppen (visste inte att man kunde få det). Vi hade mysigt i stugan men jag mådde inte prima och sedan försvann det fina vädret totalt så vi bestämde oss för att åka hem tidigare.


Solbrillor

Gabriel får nya tänder och jag håller på att avveckla amningen så vi har inte så roligt just nu - men TUUUUUR att Nicko har semester så att vi är två hemma.


Innan jag åkte så gjorde jag faktiskt Téas inbjudningskort till tvåårskalaset. Pappren köpte jag för över ett år sedan och de har blivit liggandes för jag tyckte att de var svårscrappade men det funkade ju fint till glada kalaskort. :-)  Får än en gång tacka min vän Minna för foamis- och stanslånet.

Inbjudningskort


Kommentarer
Postat av: madde

Aj, det värker i brösten av sympati - eller av minnen?`Suck, hoppas det gått över och att du mår bättre. Underbbara bilder... Kram

Postat av: Helen

Självklart får du det. Vilken underbar bild på Gabriel,dom växer tydligen så det knakar.
kram!

2006-08-15 @ 10:22:13
Postat av: ÅsaF

Åh, välkomna hem!! Hoppas ni får mysiga dagar hemma nu!
Jättefint inbjudningskort!
Kramkram

2006-08-15 @ 12:17:42
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Malin

Välkommen hem! Låter som att ni haft det bra, men jag lider verkligen med dig... hade också mkt mjölkstockning (med Elin) och det är vidrigt! Man blir såå sjuuk... ofattbart egentligen... hoppas dock att du klarar dig ifrån mjölkstockning nu under avvecklingen... *ler* tänk så skönt det blir sedan!

Fina inbjudningskort!

*kram*

2006-08-15 @ 12:37:27
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback