Knappar knappar knappar... :D

Här är knapp-vinsten från ScrapAddicted:
 Vinst ett halvt kilo knappar!!! :D

Och gissa vem som också blev förtjust och underhållen i 1 timme:
Sorteraren

Idag kom också ett paket från Pysselpunkten med "grisen-i-säcken-papper". Det var _inte_ grisen i säcken jag köpte kan jag säga. Endast tre stycken av 50 mönstrade papper hade jag redan, det tycker jag var bra. :) Tog direkt ett papper från den nya högen och började på en layout men min snortäta hjärna orkade inte längre än till ett upplägg. Får se om jag orkar fortsätta imorgon. Det suger hemskt mycket i scraptarmen nu... Jag fortsätter smutta på min cocktail av olika drycker/medikamenter och hoppas bli frisk till jul. Schkål! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken perfekt vinst!
krya på dig.
kram

2006-12-18 @ 23:30:52
Postat av: Lina

Så roligt att du gillade papprena!
Usch, tycker varenda bloggskrivare varit sjuk nu i kväll när jag surfat runt!
Nu måste vi alla bli friska till jul!

Postat av: madde

visst är det underbart att ungar kan sysselsätta sig så länge med något som inte är en dyr leksak... krya på dig mer!
kram.

2006-12-19 @ 19:07:30
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Wow vilken härlig vinst!! Och va roligt med papprena!! :-) Hoppas du får lite tid och ork att pyssla lite i jul! Alla tarmar måste ju få sitt i jul, eller hur!? ;-) Krya på er nu!! Stor kram!

2006-12-19 @ 20:10:29
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Emma

Härlig vinst.. ett halv kilo knappar! Knappar är det bästa jag vet! Tråkigt att höra att ni är sjuka... krya på er! Hoppas att ni blir friska till jul.

kram

2006-12-19 @ 21:55:23
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback