Mina saffransbarn (forts.) + uppdaterad hemsida

Jag läste att kommande trender inom scrappingen skulle vara österländskt och framförallt mycket indiska färger - gult, lila, orange, grönt.. Kanske passar mina små saffransbarn in då, jag har hakat på trenden innan den ens slagit ut i blom? ;-) Såg vid närmare titt att Téa också blev gulare än vanligt.

Nu har jag bildbevis. Eftersom scannern uppenbarligen cepar så har jag fotat istället, ni måste ju få se!
Jag hänger inte läpp längre, det var nog bara min snortäta hjärna som det blev lite för mkt för förut. Det blir ett julkort att minnas istället. Min alltid så visa svärfar sa något klokt när han för artonde gången samma sommar brände korvarna vid grillen - det är de brända korvarnas middagar man minns!  (särskilt den gången korvarna blev till kolbitar och de fick åka och hämta pizza istället, jo de korvarna minns man!! *s*)

Saffransbarnen

Tack alla söta, rara och engagerade bloggläsare! Förstår ni hur mycket jag uppskatter er och era kommentarer?!!

Vill bara säga också att jag äntligen fått tummen ur att uppdatera min hemsida. Nu har jag sorterat och börjat på ny kula vad gäller uppladdade scrapalster så nu finns kategorin
Scrap 2006, äldre alster vette sjutton om de får vara med längre - jag vill blicka framåt!  Hemsidan

Kommentarer
Postat av: emelie

söta är dem i alla fall!
inte illa att få båda bra på bild. och så sött den stolta storasysterna håller om honom.
kram

Postat av: madde

inte var det så farligt! lite gul om nosen bara... underbara ungar är det ju! och om jag talar för mig själv, så är du precis lika uppskattad! ha en underbar helg. kram

2006-12-08 @ 07:05:33
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Ulrika

Jag tycker bilden är jättefin och inte tänker jag på att han är lite gul! Den blir jättebra som julkort.

Tack för alla gulliga kommentarer i min blogg, de värmer, Kram!

2006-12-08 @ 11:40:19
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Fotot är ju såååå bra!! Jag är säker på att alla kommer titta på de söta charmtrollen och glömma allt va nyanser heter! :-) Men jag kan förstå att du själv reagerar och blir besviken när du försökt fixa till det. :-/ Ville Crafoord har gjort en låt om att det är missarna man minns...superbra text och tankvärt! :-) Hoppas du kommer igång med julkorten så du kan släppa det från dina axlar sen. :-)
Spännande med uppdatering på hemsidan - det får jag spana in sen! Kraaaaam!

2006-12-08 @ 12:54:04
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Helen

Mysigt kort, vad stora dom blivit!
hoppas ni får en trevlig och mysig helg!
Själv ska jag åka ut till stugan och sätta igång med julbaket....
massa kramar!

2006-12-08 @ 13:04:39
URL: http://svartochvit.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Bara jag igen... wow så inspirerad jag är efter att ha tittat på hemsidan!! Du är så duktig vännen!!! Synd att jag måste städa nu...vill scrappa!! :-)

2006-12-08 @ 14:22:31
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Agneta

Halakde in i din blogg och nu ska jag halka vidare in på hemsidan :)

2006-12-08 @ 19:56:34
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: malin

barnen är såå söta.... och jag tycker att bilden är jättefin - men jag förstår också din frustration, man är ju så kritiskt mot färger själv... men när jag blir sådär så brukar jag köra svartvitt! *ler* alla problem lösta! *fniss* tur att jag gillar svartvita bilder..... gulliga ungar i alla fall *kram*

2006-12-09 @ 09:17:26
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback