Å väntar lite till...

Ja det händer inte så mycket på dagarna nu, försöker mest jaga sömn.
Sitter och "fönstershoppar" på olika scrapbutiker och önskar mig mest av allt massor av rub-ons och en silent setter. Ska investera i det har jag tänkt.

Har packat upp lite kläder till Pytteliten efter Téa, hade nästan glömt att jag hade dem snyggt förpackade nere i källaren, men nu är det gjort iaf. Har gjort rent en sulky jag fick för några veckor sedan också, det var mitt stora och enda projekt jag ville göra idag. Den blev så fräsch och fin och Téa kommer nog tycka att det är roligt att få åka en ny vagn. Fast sen har vi ju syskonvagnen också förstås.



Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Men hallå bebis!! Kom ut nu!!! :-)

Såg förresten att Scrapkammaren har Silent setter på väg in, för 200kr! ;-)

STORA KRAMAR!!

2006-01-28 @ 22:15:32
Postat av: Ingela (FF)

Världens långsammaste psykolog!! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback