Gabriel 2 månader

Vad fort allt snurrar... Nu är Gabriel redan två månader och snart är han femton, har moppe och sms:as med en massa tjejer. Nja, kanske inte riktigt så fort hoppas jag att femton år går, men man blir lite orolig över tidens hastighet helt klart.

Vi har haft problem några dagar med telefoni och bredband så idag kom några gubbar och grävde upp trädgården och gjorde lervälling av gräsmattan. Tur att vi inte har gjort iordning trädgården sedan dräneringen för nu gjorde det ju ingenting att det dundrade in en grävskopa. Är det inte lustigt hur såna gubbar alltid är väldigt upptagna att bara stå och inte göra någonting? Jo, det är alltid så att en gubbe jobbar och två tittar på. Önskade att jag kunde fånga det med kameran men riktigt så oblyg är jag inte.

Veckans nya ord för Téa är: 'boppa' - Bolibompa och 'uj uj' - oj oj.
Hon vill göra allting med Gabriel som mamma gör, det vill säga bära, mata, krama, prata, hyscha etc. Det springer altlså omkring en liten Mini Me här... egotrippen är total! ;-)

Kommentarer
Postat av: madde

Ha! Men det går nog så där fort, tror jag... Vad synd att vi inte sågs på Lerumsmässan, det hade varit kul! Ha det gött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback