Yrsel och scrapmässa

Sedan i torsdags har jag haft problem med att höra dåligt på vänsterörat. Det känns som om jag pratar i en burk för det är som om jag har en öronpropp i ena örat. När jag fick yrsel idag uppe på det så tänkte jag det var bäst att få det kollat för det har uppenbarligen satt sig på balansen. Åkte till AxessAkuten och det visade sig vara en liten infektion men framförallt så är det vätska bakom trumhinnan. Med förklaringen att det går över av sig självt inom sex veckor (!) så åkte jag hem igen.

Scrapmässan i Lerum var jag på i lördags. Det var trevligt men utbudet var inte så stort som jag hoppats för jag behövde papper i massor. Även om jag inte hinner scrappa så mycket så vill jag ha papper och grejer så att det finns när inspirationen och tiden finns. Lite bazzill och några mönstrade papper blev det iaf.

Nu ska jag leka Hela havet stormar med min yrsel och se om man kan få en blund i ögonen innan måndagens gråa vardag börjar.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänker massa på dig vännen... Hoppas det släpper snart!!
Tack igen för i lördags, för sällskap och skjuts! Längtar tills vi ses igen!! Kramkram

2006-03-07 @ 15:06:59
Postat av: Helen

usch det där lät inge kul alls!
Krya på dig..massa kramar

2006-03-07 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback